Metudu per preparà u polivinil butirale

Una resina multifunzionale sintetizata da una reazione chimica di polivinil butirale, è resistente à i raggi ultravioletti, l'acqua, l'oliu è l'invecchiamento.

Hè solubile in metanolu, etanolu, cetoni, alcani alogenati, solventi aromatici .. Hà una bona compatibilità cù ftalati, plastificanti benzene sebacate, nitrocellulosa, resine fenoliche, resine epossidiche, ecc. Ha alta trasparenza, resistenza à u fretu, resistenza à l'impattu è resistenza UV .. Bona aderenza à i metalli, u vetru, u legnu, a ceramica, i prudutti di fibre, ecc.

L'alcol polivinilicu hè scioltu in acqua, è u butiraldeide è un catalizatore cum'è l'acidu cloridrico o l'acidu sulfuricu sò aghjunti sottu agitazione, è a reazione acetale si face à 15-50 ° C. Principalmente adupratu in a fabricazione di vetru laminatu, vernice è adesivi. Parechji tippi di materiali, cume: vetru, metallo, plastica, legnu, pelle è altri materiali anu una forte adesione. PVB cù alta trasparenza. Eccellente durezza. flessibilità. Prestazioni à bassa temperatura. Hà un eccellente valore di dispersibilità è di compatibilità, cunghjuntendu e pruprietà di i pigmenti.

U polivinil butirale, un condensatu di alcolu polivinilicu (PVA) è butiraldeide, hè una polvere bianca cù una bona aderenza à i prudutti di metallo, vetru, legnu, ceramica è fibre. In i rivestimenti, i strati di vetru di sicurezza è i materiali isolanti anu ancu una vasta gamma di usi, u più cumunu hè u stratu di vetru di sicurezza.

In u prucessu di condensazione di u polivinil acetale, ponu esse aduprati vari metodi. U "metudu in un passu" hè di aghjunghje tutti l'aldeidi in u reattore è dopu tuttu l'acidu cloridru; u "metudu in dui passi" hè di aghjunghje una piccula quantità di aldeidi è dopu Aghjunghje tuttu l'acidu cloridrico, è infine aghjunghje l'aldeidi restanti; u "metudu sincrunu" hè di aghjunghje tutti l'aldeidi è l'acidu cloridrico in u reattore in u stessu tempu.


Tempu di posta: Oct-13-2020